Hare

Harry har hittat en hare, haren heter faktiskt Herman.
Hej, jag heter Herman och är hare.
Jag har hel långa öron och hoppar mig fram, hoppar mig fram.
Hundar kan jag inte med, de är så hemska och hetsiga i humöret.
När jag ser en hund får jag bråttom, när jag får bråttom tar jag två teg i taget, två steg i taget, två steg i taget
Hej
 
Denna lilla visa lärde min moster mig. Ungefär samtidigt lärde hon mig att man ALDRIG kan ha för många handväskor. Så många goda tips!!
 
Vår Harry har hittat en kompis. I morse när vi kom upp hade vi två katter. Ingen av oss blev så glad över det så efter lite skrikande av John och jagande av Harry var den svarta katten ute. 
NU skaffar vi kattlucka skrek John.
Eh jaha... tror du den katten inte kan gå in genom den eller? 
 
Idag har jag övat på att ta venprov. 4 girls från el classo som ska vara på sjukhus eller vårdcentral, 4 girls med nu ömma armar. 
Men så coolt!!!
Det stora plusset för mig vart ju att mina nagellack skills kom till användning. Jag har ju blivit rätt så stadig på handen med pensel. Så det vart ju inga pics å byta ut den mot en nål. Heja mig!
 
Min lugg ligger nu också till rätta lite nätt ovanför ögonbrynen skönT
 
Annars, ja snart praktik. Ska vara på Medicinmottagningen på sjukhuset i Ljungby. Ska bli coolt
 
I tisdags var jag på Ryssby gymnasium, och försökte klappa vapenhandläggarna medhårs. Gick inge bra. 20 JÄVLARRRRR veckor för att få en vapenlicens. 
Bye Bye bockjakten.
 
Mer på nagellacks fronten då. Förra veckan blev kören inställd pga. sjukdom så jag å JP drog till Växjö.
Och väl inne på Kicks och bland nagellacken så uppenbarade dem sig, där, där, DÄR stod dem. OPIs vår kollektion Hawaii. 12 utsökta lack som jag sparat pengar till sen jag såg pressbildern.
Med lite hjälp av JPs båda händer bar vi fram dem med stor vördnad till kassan. Lycka!!
Här får ni dem i form av oredigerade bilder. Fixar ju med dem på paddan. Bilderna är tagna inuti en Tova påse som blev kvar efter nyår. Super bra, dock så är det lite omöjligt att få ner handen där i så en fotobox står högt upp på önskelistan!
Naililicious har haft en stroke eller något för förljarna har rasat in! över 800 nu. På tre dagar ökade de med 150 st!
Tänk om jag går över 1000!! aah, mitt mål var ju 100 så high five på mig själv till att jag klarade det! :D
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

OPI är ett riktigt bra märke!

2015-02-05 14:49:38
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Oslofru

Oj vilka ofattbart fina naglar! Hur tusan lyckas man måla så fint?? :D <3

2015-02-05 15:19:13
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Aina Strand

Gud vilka snygga naglar!

2015-02-05 15:39:56
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Mormor

Är det längtan efter vårens trädgårdsarbete montro? Men fint var det!!

2015-02-05 15:56:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: