Mouse

Alltså har ni hört Kents nya låt? Jag vet inte vad den heter. Men den låter likadant från början till slut ( som de flesta Kent låtarna ju gör..) Jag e... jag e melodifestivalen, Är väl vad text jag kan och sen är det lite AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhh i den också, igen som i det flesta Kent låtarna.
My point you ask?
Well... Varje gång jag hör den på radion så känner jag hur min hjärna krymper och krymper till ett litet jäkla russin som någon sedan stampar på och allt blir mouse!!
 
Förra helgen var jag i Najsum indiana City och fotograferade  invigningen av deras nya allsportsbana. Hedvig Lindahl målvakt i Kdff samt svenska dam landslaget var på plats och tog emot första straffen! Jag zoomade in henne och bad sedan om en signatur till John som blinkat med ögonfransarna hemma. Efter att ha lagt ut en bild på banan med taggen hedvig lindahl fick jag ett like från Hedvig Lindahl in person. Made my day!
 
Idag är det onsdag och jag hade turen att sluta 14.00. Så jag förbereder lite inflr kommande resa! Me and mother in the great great B!
Åh om 5 dagar är jag där igen, mitt fina fina London! Ni förstår inte känslan! Att få dela den med mamma är givetvis toppen på isberget!
PÅ måndag åker vi!
Nästa måndag igen så jobbar jag nog och måndagen efter det så sitter jag och JP på ett plan till Cypern! Åh älskar kommande måndagar!!!
 
Nu till lite pics som Erik tog när han lånade min kamera, samt ett par som jag sedan tog på Erik och Albin. enjoy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: mormor

Va snyggt håret blev, ja nu menar jag färgen. Man kunde kanske kapat ca 10cm, då hade det blivit riktigt lätt! Jag får väl syna mera noggrant på söndag. MM

2014-05-14 18:36:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: