Gosigt

Jag har kommit in i någon sorts trans. Hela helgen när jag suttit och tänkt på olika saker som gjort mig glad har jag velat säga Gosigt. Jag säger aldrig GOsigt. Inte mitt typ av ord. 
Växjö lakers - Luleå : det där var en saftig tackling! Gosigt! 
Peter i grävmaskinen. oooh så fint han kör och krossar stenarna. Gosigt
kanske skulle gå på toa. Gosigt
 
ni fattar galoppen! 
 
I helgen sprängde jag för första gången något. Läs skillnaden något och inte någon! ;)
det var FANTASTISKT! Underbart, Gosigt! 
En ny grillplats är under konstruktion, designad av Moi och Peter. Kommer bli suveränt! 
 
I söndags var sedan järngänget plus jag på Vida arena och såg lakers ta sina första slutspelspoäng!
Gosigt god stämning! 
Det var ju min andra gång på plats, men med turen på min sida hittade jag en söt publikvärd som kunde visa mig i rätt riktning! 
Fördelen med en hockeybiljetter  för 400 är inte bara den gosiga stämningen av 5000 människor som står upp och klappar i takt för att föra sitt lag framåt utan att man får en orange gratis slutspels tröja!! har provat att sova i min. Det gick bRa! 
 
Kul story tycker jag. Evana lynch, som delar samma födelsedag som jag gör en strålande insats som Luna Lovegood
Just det
gick och skaffade mig ett jobb igår. Var på intervjuer och han inte hem innan de ringde och gavde mig jobbet! Score!
grät i cirkus en timme av lättnad att den lilla stenen ÄNTeLIGEN lämnade mina axlar! 
Tack och amen!
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, det här med jobb är otroligt viktigt. Allt man arbetar med skall man satsa helhjärtat på. Så gör nu det och dom kommer att vara så glada för dej. Glöm inte att komma i god tid och att inte kasta sej iväg fem min innan dagens slut. Detta behöver du inte visa, det är bara till dej. Kram MM

2014-03-18 22:42:45
Postat av: Anonym

Underbart! Vilken fantastisk mormor du har./ Claes

2014-05-04 00:39:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: