Pics










Harry fyller år den 1 maj. Detta önskar han sig....

J: Jag tyckte han betedde sig VäLdigt dåligt. Han var och drog i kontrollen när jag spelade , två gånger dessutom!!!!
Det är min HÖGRA hand chill the fuck out..


Jag och JP var ute med mother and Big P i lördags på Grand. 
Björklunds väskan valde men nöten valde att Ta budet från banken på 12 laxar. I väskan gömde sig 20. Fatta vilken brakmiddag det kunde blivit! Mer drinkar till oss!!!
Jag kände mig för jävel snygg och bilden ovan är jag berädd att rama in. Första selfien jag är nöjd med! Så fin jag är !!!

Den här bilden cirkulerar numera... Makes me wanna cry!
Situationen är fotad precis innan finnarna gör sitt 3-2 mål.... Gör mig så ledsen...
Men kul för Finland ändå! 
Men medanns vi ändå utbyter skit om Finland. Hörde att sammanlagt hade en del av deras spelare spelat över 500 matcher i deras högsta liga. " kan man kalla dem juniorer då" sa en kommentator... Bra fråga!
Men dumt å älta, jag tänker sluta med det nu. Finland har fått guldmedaljerna och åkt hem. Förmodligen hänger dem i olika bastuar... BastuS? Vad säger man? Bastuhus?
Äh ni fattar

Grattis
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: