Det brinner!

hehehe. Pannan vs Hanna 200-1
änteligen fick jag spräcka 0 ! Så gött! 
Förresten vet jag att äntligen inte stavas så, men när jag säger meningen ovanför säger jag ÄNTEEEELIGE  så då passar ju ett E med där.
 
pannan står på stabila 80 grader och jag slipper sitta under värmefläktar i overåll.
skönt.
 
Snart ska jag köra mot stationen och hämta Linnea!! Aha mitt hjärta klarar knappt av Det! Så kul!
älskar bilden ovan. Den är från 2008-2009 
 
en en annan jag älskar är min moster. Hon är fanastisk! 
Älskar denna bilden också! Dels för att på orgiNal bilden ser man inte perfektionen så tydligt.
det är väl inzoomat.
 
Kommer ni ihåg ruslana som var i Eurovision song contest? Klart ni gör. Hon stod på scenen med mycket dansare och sjöng om Wild dancers. Jag lyssnar på den nu. Jag får liksom magiska krafter då och steppar så grymt bra! 
Orginallet!
 
Saknar min lugg lite..
Harry!!,!
 
Alltså. JAg och JP satt i jaktstugAn till FYRa i lördagsmorse utan att svinen behagade komma. Sen går JP iväg på söndagen sitter i tio minuter och vips. Så kommer där två. Varpå en slutade såhär...
 
Hahaha så kul!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Paris! oh, jag minns det som igår. Jag kommer ihåg några fluffiga klänningar också! MM

2014-01-22 22:20:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: