2014

Ja välkommen 2014! 
 
Jag och pee-wee firade in året på bästa sätt med fina vänner i fääärlöööv. Jag vet... Det låter som en uppkastning men det är faktiskt ett namn. Och eftersom det är en förort till Kristianstad känner jag igen dialekten och kan smälta in fint ! 
 
kvällens värdpar!
Och deras...eh ja iaf cribbes barn. Något osäker på kön. Men en partyhöjare i alla fall!
Kvällens förrätt gjord av Moi!
 
Efterrätten, vitchoklad pannacotta.
huvudrätten som kom där i mellan var riktigt röd oxfilé med potatisgratäng bea sås och rödvinssås. Allt hemmagjort! GoTt!
 
Emil och JP!
Et moi! 
 
Något senare samma kväll.
efter att ha gått ett par km från festen till Annas föräldrar som stod för nattamaten och sovplats, åt vi en hel del och somnade sedan runt 6 tiden! För att vakna upp halv ett och äta ytterligare lite till! 
Bello ville också äta och envisades med att dela stol med mig.....
Efter en lugn färd hemåt mot Ä blev det tacos och fotbolls på sunnerbogatan innan vi drog oss hemåt mot bråthult!
I fredags kom mother piff och puff till mig för att titta på granen och vi drog till Växjö för att shoppa Liite. Jag köpte denna skjorta på MQ för 149kr ordinarie 500. Älskar rea! 
igår kväll åt jag och JP tre rätters , ser kanske tamt ut. Men det var gott och mysigt!
 
 
Nu till roligheter! Jag vet att en del av er kollar in här endast för det! 
 
 
Hur coolt?
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: