Slottet

Mitt mål har alltid vara att bo flott. Och att bo flott är hy givetvis en tolkningsfråga. Jag tycker mamma bor flott. Therese också, hon har TVÅ badrum i sin lägenhet, hur king?

För någon helg sedan var jag och spanade in lite inredningstips samt åt god mat på bäckaskogsslott.
Stina har fyllt 25 och det firades med en bal!

JP provade sängen.

Selfie på slottet!

En liten tårta.

Också födelsedagsbarnet samt Vickan som klämde i, i ja må hon leva!

Sen stack jag hem, jag och JP försöker dra ner på bensinkostnadern.

I lördags satt jag i soffan i Äskya och tittade på os. Fint med ombyte sådär! 
När maten nästan var klar och JP sågat sig i fingret samlades vi alla i soffan för att se kalla göra ett bragdåk och ta hem Sveriges första guld!

Så fint gäng!

Eftermiddagen avslutades med för mig årets första semla!



Juleljuset och Eva i bilden! Svisch 

Alltså denna bilden. Garvar läppen av mig varje gång! Så kul!!!!!

Gillar denna också, Harry pottern i mig skrockar gott.
Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaha, och där står lille John så fint framför din "anfader". Vilket sammanträffande. MM

2014-02-19 22:54:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: