Olympics

En Klar fördel med att vara arbetslös är väl då att jag kan se allt vad OS har att erbjuda. Men sedan tog den fördelen slut!

Igår var det köööör. Vi började starkt med Gärdebylåten, som blivit en riktig favorit! Framför allt är alt stämman så fin! 
Efter kören susade jag och Maggan som jag hade med mig under armen hem till deras residens för att avsluta dagen med tacos och hockey! 
Hv tog 3 fina poäng. Och jag svalde två color!



Igår köpte jag en tröja för 49kr på New yorker.
Jag handlar sällan om inte aldrig där förutom när det vankas rea! Deras rea är bra. 

Hur fin? Jag Älskar den!!!
Jag är ju ett lejon, så den passar så bra! 
I tisdags handlade jag ett par svarta jeans på Gina. Hahahahaha det var Frida som övertalade mig.
So far är de nog de skönaste jeansen kag ägt. Maygaaad!


Ni ska få se mina os naglar också! De ger ett långfinger till Putin samtidigt, så därför giölar jag sem liiite extrA. Och jag känner att de väger upp då jag inte är så stadig på handen när det gäller cirklar ! Håll i tanken att jag med papper och Penna inte kan rita en sträckgubbe!

Jag gillar Gordon ramsey också... Haha





Förresten har jag en önskan

Denna klänningen.
Samt ett skal till min telefon från Apple och släng gärna på en MacBook där i farten också. 
Förra veckan vart Harry så trött på min dator som stod i vägen för honom på skrivbordet Att han helt enkelt puttade ner den.... Tack för den kattjävel.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: