I min plånbok

Jag tycker sådana inlägg som "i min väska" är rätt så roliga att kicka på. I min egen finns det oftast bara min plånbok, eventuellt kalender och en årsförbrukning av migrän meducin!
Gjorde ett sådant inlägg när jag bodde i London, lite roligare då, då min väska var större och jag framförallt hade betydligt mer i min väska.
Igår satt jag och tittade i min plånbok och grät en skvätt över bristen på pengar där i.... Hehe
Då jag inte gått över till någon korthållare som många gjort då jag fortfarande rider  på vuxenpoängen från att ha en plånbok fylld med medlems kort osv i. Har jag givetvis ett par foto kort i. Ni vet så som alla föräldrar har... Gamla skolfoton osv. 

Jag har också det. Haha
Ni ska få se dem nu. 
Virran är först ut.

Mother 


Father 
Peter


Mitt skolfoto från åk 3

Albin och Erik

Skolfoto från 6 och det första och enda skolfoto jag blev nöjd med! 

En bild till  på mig, möjligen en skolfoto från 0. Ego much?

Nu följer bilder på mig och mina syskon tagna samma år. Jag 14 Viktor 12 Albin 4 och Erik 2



Hahahahahahahahahahahahahaha. Åh kolla in Erik. Han ser galen ut. Han var så bedårande söt som liten så kraven på hans kort var nog alltid lite högre, så fick vi hem detta. Hahaha. Åhhhhh...

Något år senare, fortfarande söt dock : )

Sista bilden, JP som liten. Sötnos det också! 
Kommentarer
Postat av: smuch

Hahahaha ååååh älskar ju bilden på lillerik! Visar vilken buse han verkligen är. Goa unge

2014-02-19 17:24:45
Postat av: Mormor

Jag tycker det är något som fattas. MM

2014-02-19 22:56:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: