Sex

Idag jobbade jag min sjätte dag i rad. Onsdag till måndag. Kanske kan man säga sju då lördagen bestod av en delad tur aka jobb 7-13 och sedan 16-21. Grejen är väl inte den att det är tufft å jobba många dagar i sträck jobbade betydligt fler på ikea, utan snaraRe att jobba till 9 eller tio för att sedan börja 7 morgonen efter.  Men helgen gick ändå snabbt och bjöd på många fina snack.
Den bjöd också på en del lässtunder med en bok vid namn "en man som heter Ove" är på kapitel 9 än så länge och Hujedamig mig så rolig! Läs den! 
Tips från coachen

Efter jobbet i lördags tog jag med mig huvudvärken hem och försökte låsa in den på wc medans jag gick på fest, Birgit bjöd på 60 tals fest och jag prima ballerina i mormors skapelse!

Längst ner ser ni Chrille och maggisen som ger dansgolvet vad det tål i en bugg. Tony irvinger gav stående ovationer och endast 10:or.
Har ni lyssnat på hans radio program förresten? Tonys that is.
Har lyssnat på det i bilen ett par gånger och skrattat högt vid ett par tillfällen.
I morse steg jag upp halv sex, ett under då jag igår smått bröt ihop av trötthet.
Gick endast upp för att släppa av JP på stationen så han kunde bege sig mot wienna, gillar det namnet. Finare än Wien tycker jag nog.
Onsdag är han back in B igen för att sedan sticka igen på fredag, lyxhotell i copenhagen med killgänget. Vi tjejer ska inta en soffa på svensk mark och knäcka ett par biror, killarna ska bara dricka rosé.
Ser ni felen? Vi tjejer också....
Sen sticker han på måndag igen till italy.

Det är fortfarande det mest vedervärdiga jag vet när han åker iväg sådär. Men nyttigt för oss båda. Jag ogillar när jag känner mig sådär ledsen men vet hur nyttigt och bra det är. Alltså lite oense med mig själv.

Här en bild på honom från en lunch förra veckan. Är han inte det finaste ni sett? 
Jag och mysbyxorna tog en sväng inom Deres för att köpa ett bröd. Det gick bra och det blev ett par Goa mackor med oboy. När jag ätit all min frukost och bestämt mig för att pusta ut och eventuellt återgå till sömnen i soffan ringer telefonen 06.40 finns bara en enhet som ringer då. Resursenhetnen. Så det var bara att lämna mjukbyxorna hemma och Ta sig till jobbet!
Här är min mormor och morfar. Britt och Ingvar
Mm och mf . Fint par!


Hur fint hade det inte varit att känna sanden mellan tårna här? Där vill jag gå! 

Avslutar med en bild på mig och Prusiluskan. Söta va? Det vet jag att ni tycker! 

Jag var inne på cdon innan och tjuvläste lite i sir Alex självbiografi som släpps den 16/4 han skrev så fint om sitt lag. Vilken stjärna, vilken hjälte vilken ikon han är! 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: