Photo session

Igår kom så en härlig fri dag, lika så idag. Än så länge...
Så jag tog saaben och körde mot Skåne. Tänkte lite på JP och som vanligt när vi åker i saaben så regnade det!

Väl hemma hemma vart det dock uppehåll. Efter en trip till affären där present till Ella inhandlades, jajamensan! Lillkusinen fyller 1! 

Väl tillbaka på basen kom piff och puff hemcyklandes och så inleddes en liten Photo session syskon i mellan.
Ett par riktigt underhållande kort lyckades vi få till som ni nu ska få ta del av! 
 Alla kort är noga regisserade först få er läppar att garvA!
Lyllos er!!








Jag är väl medveten om att jag ibland kan ha svårt att bjuda på mig själv, men följande två bilder är för roliga. Albin klicka ihärdigt på ta foto knappen och har fångat två intressanta Ögonblick!


There you go
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: