Kväller

God kväll församling!

Tänkte bara tala om att jag har det fint, kom hem från le work tjugo i sju och då stod där lax med citron sås på spisen och väntade på mig!

JP hade redan lämnat för träning, och vips så var jag Herren på täppan.

Kvällen tänker jag spendera med huvudet lågt och fötterna högt och spana in lite fina manikyrer så jag kan måla Hanna fab till hennes 30 års gille på lördag!

I morgon ska jag till Malmöeee med Frida! Åh det ska bli så kul och det har gjort mig glad hela tiden! 
Ska bli skönt att prata med någon där man inte behöver förklara allt sju gånger utan hon fattar direkt! Smart tös. Ibland fattar hon innan man ens börjat prata och då brukar det variera mellan skönt och irriterande .... Hehe

Igår såg jag och john på den där nya humor serien på 4 med johan glans, sådär tyckte vi nog. Men när prästen skrek vems är barnet hon är ju som Belsebub! Tjöt jag av skratt. 
Som mycket annan rolig skånsk humor fick jag förklara för john vad Belsebub betydde... 



Natten!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: