På plats!

Tänkte uppdatera er med vad jag befinner mig.
Just nu på älgjakt sedan 08.00 i morse. Drev nr fyra ska snart starta men jag vilar fötterna mot ljungen under JPs torn!

Middagen är precis avklarad och innan dess gick jag tillsammans med några stjärnor det längsta drevet. Men så gott de slutade när min idol tryckte på avtryckaren och fällde en kviga! 

Här är det tömning på G

Vad händer här med mitt hår liksom?? 

Som ni ser är solen idag i sällskap med oss till skillnad från i måndags... Den lyser och värmer gott i skogen.
Och de första tre dreven var riktigt härliga att gå! 

Avslutat med ytterligare en bild på kvigan, stor en! 
Okej, är på så gott humör att jag förbiser dubbelhakan och bjuder på min exakta plats! 
Fint d'e! 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: