Funderingar

Tjenare


Idag är det onsdag... Jag har målat halloween naglar och det tog sin lilla tid... Fan vad lång tid det ska ta att torka då! Kan ju inte slänga på snabbtorkande när jag dekorerar för då blir inte mina raka linjer så raka utan mest suddiga... 

Jag läste idag att Jonathan Ericsson som spelar i NHL blivit pappa och ska döpa det lilla flickebarnet till Liv. Efter sin goda vän Stefan Liv. Så fint!! 


I helgen var jag på älgfest. Ovanför ser ni bild på mina naglar... Mycket nöjd faktiskt!  Och den är nog den ända ni får. Slutet sällskap ni vet! ;)

jag skrattade också! Oh yes jag skrattad, åh jag älskar det! Älskar att sitta och knipa med eh ja ni vet för att inte kissa på mig, ha munnen vidöppen och försöka kipa efter luft genom näsan samtidigt som jag flaxar med armarna som en efterbliven säl! LOVE IT!!

Nu till helgen ska jag hoppa in i rollen som bordell mama och ha koll på mina små tyrolerflickor och tyrolerpojkar på en oktoberfest! 

Nu ska ni få lite pics spm antingen fått min läpp att skratta eller min hjärna att vibrerar! 

Väntar fortfarande....

Älskar Lilo! Har ni sett filmen? Gör det hon har en skön inställning. Cool brud!!

Denna bilden fick john att se bröllop på världskartan någon gång i framtiden... Jag, skrattade mest...

Lagom är alltid bäst...
Min nya idol i think!


Al bundy är nog också min idol. Pessimisten i mig hjular!

Mitt typ av spel..

Min inställning
Detta vill jag nog göra... Hehe cool dude



Och jag är glad att jag inte är henne.

Detta vill jag göra någongång gång. 
Och för er som inte fattar, sök på vanilla ICE på youtube.


Illusion. Cool bild, tåls att tänka på

Och till sist en viktig bild. Läs begrunda.. Jag tror det är viktigt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: