Fniss

Igår spelade Sverige fotboll med våra hjärtan igen. Lyckligtvis vann de! Givetvis efter att de under en halvlek retats med våra stämband och hjärtrytm först!

Jag och JP åkte i sällskap med Father chris till Ove för att beskåda eländet.
På trappan satt fyra katter och välkomnade oss. Varav en så liten och söt ! C sparade inte på krutet och sa vad jag tänkte, Ove nu vill de ha en av dina katter! 
Det är bara att ta den, ni får 100 kr också! Skrek ova jävlen. Och kvällens första fniss satt som en smäck!

Det blev rätt många fler under kvällen men i quess you hade to be there! 

Matchen i sig var ju helt klart underhållande ( ja jag menar andra halvlek...) 
Den totala bristen på svenska frisparkar fick oss alla att se rött, men den enda som fick se det var ju Marko Arnautovic.
Mitt hjärta kramades åt lite då. Hans ögon när han såg kortet. 
Lilla problembarnet... Åhhh hans ögon . Så orättvist! Det var ju inte rött kort.....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: