Du å jag Harry!


Jag å Harry slappar i soffan och kollar in Chelsea vs Arsenal. Mitt hjärta klappar ju för blått här, Harry är ju rätt röd så jag vet inte. Dömmer inte. Så länge han inte röstar rött är det lugnt. ;) 

Jp sover i fåtöljen sedan två timmar och 45 minuter. Alltså sedan klockan 20.00
Undra vad de gör på de där mötena han sitter i egentligen? 

Har varit så galet sugen på någon chokladbakelse sedan jag förra veckan såg Miranda ( i sex and the city ) äta en chokladkaka... Idag bakade jag chokladmuffins. De blev kladdiga invärtes men efter att ha bakat dem släppte suget... Åt en ändå medans de var varma. De smakade bra. Är ingen sucker för choklad alltså.. John har ätit tre.

God natt

Ps1 Jimmy Durmaz gillade min bild på instagram där jag målat MFF naglar. Inget fan av MFF eller Durmaz. Men gillar en landslagsspelare din bild blir man glad gladare gladast!

Ds

Ps2 ja det är Harry som tar bilden. 
Ds
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: