Slapp söndag!

I går trodde jag det var lördag idag. Mitt huvud hängde alltså inte riktigt med... Som tur är så ringde krille kebab i morse och påminde mig om att det var SÖNDAG och jag hoppade glatt ur sängen ...  Ja okej'rå så glatt jag kan hoppa ur sängen!
Jag klädde mig i Sverige dräkten och kände mig finare än någonsin! 
Vi borde klä oss så oftare. Skulle gärna ha en folkdräkt från my home town. Om det nu ska vara Vånga eller Näsum, är ju frågan. En i kören hade blekinges. Oboy va den fin då!! Blekinge skulle ju inte vara helt fel för mig, då min father är en äkta bleking. Kanske farmor har en i garderoben.
Mormor??
 
I morgon ni... Imorgon! Då är både jag och John Ikea anställda. Eller har varit ett tag, papprena skrevs ju för ett tag sedan men i morgon är vi på plats båda två! Jag på Ikea Hemma, och John på Ikea components. 
Vi gjorde det!
Jag ser så väldigt mycket fram emot starten imorgon.
 
Nu ska ni få bilder, så många som jag får plats med kanske, eh nej.
men en hel del.
Vi börjar med Eriks kalas från igår, och avslutar med bilder på Victoria och Julius som jag hade en photoshoot med under en grillkväll för någon vecka sedan!
 
Hemma!
Födelsedagskidset tillika min lillebror Erik 9 År!
Mormor på plats!
Albin på studsmattan. Åh så vi hoppade! Hade nästan glömt hur roligt det var! Efter kalaset lekte vi lite där jag och A och E. En studsmatta med nät plus en boll kan man ha MYCKET kul med!
Jp in the sun
Hopp
P's lilla ombygge!
Edwin var också med på kalas!
Palle-Stina låg i skuggan mest hela tiden.
Mormor, kom med tårta!
Uteserveringa för de som ville.
En vy.
Efter kalaset stannade jag och JP kvar på lite grillning!
Flower- blomma
Mitt i dröm bilden ville Peter leka kalle anka fågel i trädet...
You and me- just us two.
 
Okej då kör vi på lite V och J bilder!!
Julius vår lilla raring
Gillar Mat.
Bevis på att det grillades också,och inte bara gullades med våra gryn!
Julius på sitt bästa humör!
Vickan ville lära sig läsa! Vi övad flitigt!
Jag måste börja titta i kameran och inte ta på måfåååå!
Vår fina fin Fina lilla tjej!
Kollar in Karlsson på taket!
Spelar lite air piano!
 
Nu ska vi skynda upp till AKp för lite grillning!
Och givetvis Vm finalen!
Go go go Sverige!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Hanna för fina bilder( vissa ganska tjusiga) och roliga kommentarer. Men tänk på att IKEA kanske inte vill ha bilder på sej själv surrandes i rymnden som dom inte själva valt. Bäst att fråga vad man får. Jobba på, var vänlig och glad. Allt gott fr MM

2013-05-21 23:20:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: