OPI Solitaire

Ny dag nya lack! Eller nytt lack. Det är bara ett lack. You get me?
 
Fortsätter med The  Bond girls kollektionen då jag kom hem någorlunda sent igår efter Derby på Kvarnavallen. Förlusten satt som en smäck på minja ömma fötter och jag ville helst skära av dem, fötterna that is. AAAAAAAAAAAAAAAJ
Pilotterna i mina inlägg som är till för att höja upp musklen som jag typ inte har, gör ONT det gör ont att sätta fingret på!
 
Efter som Liquid sand lacken är lättlackade och torkar snabbt så körde jag på det.
Efter att ha läst Nailtastic's inlägg om just Solitaire vart jag ändå sugen på att prova det!
 
Jag la som ni ser inte ner hela min själ i det, och jag skulle lätt kunna ha lagt på ett tredje lager för att täcka det helt.
Jag tror att med lite mer nerlags energi på det och till sommarens kanske svalare event kan det gå.
Men efter Jinx har Solitaire inte så mycket att säga till om tyvärr.
 
Dock tycker jag att det känns lite bröllop. ( Bilden gör det faktiskt inte riktigt rättvist) På en längre nagel och som sagt lite mer tid så kan den nog ändå bli fin.
 
Adios
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: