Lycka till i livet!

Tjenixen alla chex där ute i världen. För mig är det självklart att det heter chex och inte kex. Även fast det kanske stavas så. Diskussionen har ägt rum vid ett flertal fikor at work.
Vi tycker lite blandat allihopa. Men chex är  det naturliga för mig!
 
mitt sista samtal idag avslutades med att kunden önskade mig lycka till med livet och tackade för trevlig service.  
bäst much?
I min utbildning är vi nu inne i block två, vilket är sortiment. Yes bara ca 10 000 artiklar att lägga på minnet! 
Idag har vi gått igenom family och barnens ikea så roligt! 
 
Och efter sedan två timmar av samtal stämplade vi ut och gick ut.
åh den känslan! Vi gick ( med vi menar jag vi möblare..) ut tillsammans och skrattade i solskenet! Lite som i en film faktiskt.. En sådan film man oftast kräks över..... Hehe.
 
Jag är väldigt glad över att få jobba på ikea. Det är ett mäktigt företag!!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: