Tweet

Jag har skaffat Twitter. Hur häftig är jag inte? Jo jag vet nog att ni suktar efter mig!!!

Mitt först tweet handlade om arbetsförmedlingen och mina tankar kring hur mycket jag känner för att kräka på någon i ansiktet när jag är där.
Jag ber till alla gudar jag kan namnen på att jag ska få jobbet på ikea! Är så pepp på det. Och jag tror verkligen att jag skulle göra ett gr8 jobb!
Och så slipper jag sitta på arbetsförmedlingen mellan 9 och 4 för att ta reda på vad jag vill göra............
Ja dessa människor tjänar pengar på att se andra lida. Det måste vara så.

I alla fall, har ni Twitter kan ni ju följa mig. Än så länge är det bara Rooney , sanna Kallur och några andra mindre kända personer som gillar mina inlägg. Jag jobbar på att vara ödmjuk mot er....

Ikväll är det kör! Älskar det!
Over and out

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: