Tisdag

Inte mycket som har förändrats sedan igår, sitter i soffan har ätit tre mackor och kollar på desperate housewifes. Efter att jag sett färdigt sista säsongen förra veckan, bestämde jag mig för att se om den eftersom jag redan gjort det ett par gånger med alla andra serier jag äger. Tyvärr finns inte downtown Abbey på viaplay. Annars hade jag suttit framför det!
 
dagen igår var inte så illa, vi fick sluta tolv och fick också veta att vi inte börjar förarens 1 idag och i morgon är vi nog lediga. För att sedan köra fullt ut torsdag fredag. Vilket är lite synd eftersom jag inte kommer vara där då. Har andra viktiga uppdrag då.
 
och jag står fortfarande fast för att hela denna grejen är onödig.
MEN, det är skönt att få en rutin och lite socialt umgänge! Och så kan detta medföra olika kontakter i arbetslivet som jag kanske inte hade kunnat fixa själv.
 
hur som haver, jag har hunnit med en hel del tvätt idag och det känns rätt så bra.
ikväll  är vi bjudna på middag at Lindhult, 
äoch så börjar hockeyn ikväll. Nice!
 
So true!
 
 
Kommentarer
Postat av: Olivia

So true indeed! Känner att jag kanske borde sluta gå till gymmet nu, vill ju liksom inte vara out of everyones leauge!

2013-03-12 14:30:39
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: