Soffan

Japp, just nu är soffan hetaste stället på jorden!
efter att ha spenderat en halvtimme i Värnamo och bestämt oss för att vi inte ville jobba på High chaparall eller i Kiruna, så åt vi en lättare lunch ( McDonalds) och drog sedan till Växjö. 
 
på Samarkand såg jag inga hinder och vräkte om kull gamla som unga för att komma först till kicks. Yes något jag icke sagt förut då en tripp in där är lika med migrän för mesen denna sida skärmen.
men det råkar vara ett av få ställen där de säljer OPI s nagellack och eftersom min favorit var slutsåld på internet efter en dag tänkte jag pröva lyckan live! Men nej då.... De hade inte ens fått in kollektionen, vet inte om de får in den över huvud taget!
det gjorde mig lite Depp, och vi åkte hem.
 
hemma däremot väntade paket till mig från china tonwn!
Min kväll är därmed nu räddad!! 
Detta paketet betyder så mycket! Tex. Att jag MÅSTE öppna alla mina nagellack ikväll och måla dem på dessa! ååh happy Happy!!
 
korven ligger på grillen så snart vankas det mat här! 
Älskar grillat, luktar så gott!!
 
Hahahaha tillägg!
jp kom nyss in och sa till mig att jag skulle duka, efter ett par snuskiga ord tar han gaffeln riktar den mot mig och säger något som jag tror lät ungefär såhär.. Allepikum dadDy! 
Så nu är du förstenad sa han och gick, medanns jag kved av skratt. Så hör jag honom roPa, jag kan mycket mer Hanna!!!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: