Rainbilder!

förstår ni min cleaver rubrik?
Bildregn? You get it?
 
Glömde i förra inlägget att berätta vad 1067 stod för. Det var de antal inläggen jag gjort. 
Jag har så svårt att fatta detta för jag trodde jag låg på 3-400, då jag är absolut säker på att det inte var så länge sedan jag låg på 300. men jag tror den där London perioden tog upp det lite. 
 
Anyway!
En bild säger mer än tusen ord och jag tänker ge er 1000 bilder och eventuellt 1000 ord. you like what you gonna get?
I hope you do!
 
Ni vet ju att med John kom två andra guldklimpar, som nässlat sig in lite mer än de andra som jag också fick på köpet!
Jag fick en hel massa på köpet som jag är så väldigt glad över! Men jag kan inte riktigt lyfta upp dem och gosa dem i nacken... Eller?
Här kommer första guldet!
Julius!! och hans två gaddar, som jaa.. är vassa!!!
Här har ni andra guldet! Victoria!!! Värd alla tre utropstecken och ännu fler! 
Och även om inte vädret visar det så visar allmanackan att det är VÅR och det innebär vedhuggning. As tråkigt om ni frågar mig, det råkar vara Johntes hobby, så det är bara att le och vinka. Det ger oss cash och det gillar jag ju där emot!
Fokus!
Father Chris in action!
9/10 Jag umgås med säger Far när det handlar om killen på bilden, vilket gör att det ibland blir knorr på orden när jag sedan ska ropa på denne. Father chris tycker jag låter najs, roligt att säga, och då måste jag bara säg det!
Okej sista bilden från veden! En bild på min.. mitt? eh minmitt LOVE!
Aahh. jag förstår er, jag blir avundsjuk bara av att titta på bilden, och då är det ändp mitt lillfinger han hänger runt!! Mitt hjärtas fröjd och glädje!
Sen firade vi födelsedag, en lördag!
Lindhults Prins hade bemärkelsedag och det firade vi såklart!
Två leende pojkar!
Och en koncentrerad lite fröken!
Jag gjorde en ombre på mina naglar i veckan! Nu är jag helt såld på konad plattor och så vill jag ha hela OPI s kollektion av oz the great and powerful. Fanastiska lack!!!
Och snälla ta nu inte mina bilder, de är mina!! Tycker ni de är fina, så kan ni väl be om dem! Jag delar gärna med mig.. men ni kan få dem i bättre upplösning av mig personligen! 
 
Nu när ni alla har läst och sett mina ord som blev 470 så hade jag nog kunnat fortsätta mala på bara för att jag ska få rätt, men tid som jag förvisso alltid har för mycket av är knapp! yesbox, dagen på MiROi är snart slut och jag har ärende att springa! Gotta go!
 
Over and out fellas!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, jag funderade lite på årtalet(?) 1067, så kom jag att tänka på slaget vid Haistings ( felstavat) men det var ju 1066. Så det måste vara något mera viktigt, och det var det juuu. MM

2013-03-21 22:43:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: