Observation

 Yes, jag har observerat!
Ena bruden som leder Hela England bakar, verkar vara dö skön! 
Hon ställer så roliga påstående och frågor, och så givetvis det bästa receptet!!! 
En gnutta ironi vispar hon med och det hela blir succé! Och det får min mage att le av välbehag!
 
jag älskar det faktum att Gud har sitt eget Twitter konto! Han följer so far tre stycken, Jesus christ, siddhartha gautama och lucifer. Hur galant?
vill ni höra mer om Gud? 
JA det vill ni!!!!!!!
han senaste tweet löd följande:
- jag älskar era böner. Jag gillar det där svischande ljudet som hörs när de flyger förbi.
 
kul, tycker jag.
ikväll har jag varit på körövning, det var kul. På söndag sjunger vi i Ryd, be there or....
 
john sa att han skulle varit hemma för en halvtimme sedan. Jag MÅSTE lära ungen klockan. Något han har svårare för än de små jag undervisade förra terminen. ( kids mellan 6 och 7 år....) 
skandal. Och jävligt irriterande.
och att plocka upp telefonen och skicka iväg ett meddelande att tyvärr jag kommer bli tre timmar sen, det går bara INTE!!!!
vilket är konstigt då killen ha snabbfunktion som skickar iväg meddelande att han tex. Sitter i möte om man ringer vid fel tillfälle.
 
något som däremot är kul är comhems nya reklam. Åh Judith och Judith, like those red heads! 
 
Något annat som är roligt är följande video. Klicka på länKen och tryck play! 
Om jag förstå det rätt så är det två sport team, som om sportnissarna från svt hade mött sport nissarna från TV4 .
på benen har de sedan sådana bälten som hundar har där de kan få stötar om de gör fel tex.
helt hejdlöst roligt blir det i alla fall.
om man tittar då.. Var nog inte så roligt att spela, även om de släppar ifrån sig något som låter som skratt ett par gånger  ;)
 
http://youtu.be/HuKva8GUwBk
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: