Ny kategori!

Morsning! Klockan 13,00... 
At Miroi house igen! Har som mest 4 nagelsidor uppe! Heja mig!
 
Opi's nya kollekton har släppts i Sverige nu, OCH lights of emerald city är redan slut! Det faktum gör mig lite blå, men, min plånbok ler desto mer!! Så en liten bit av mig är ju glad!
En sak jag tänker tipsa om för alla er nagellacks nördar. Är depends remover. Jag har alltid användt den på flaska, billig och bra! Men efter att ha läst en recension på removern på burk var jag bara tvungen att testa den!
Kostar 49kr på Maxi och jag blev mycket nöjd! 
Även om jag är väldigt sparsam när det gäller papper och tops så går det alltid åt mycket känns det som när man tar bort nagellack, speciellt om man har mörkt lack! 
I burken är det en stor svamp med ett hål i, proceduren är lätt! Man stoppar helt enkelt bara ner fingret i hålet och väntar i några sekunder och drar sedan upp fingret! Jag drog med fingret mot svampens sida på vägen upp och naglen var sedan helt ren!! Sådan timesaver!
Riktigt nöjd med det köpet. Och enligt recensionen ska inte glitterlack vara några problem heller!! Ska dock inte ropa hej förrens det är testat..
 
Tillbaka till rubriken, skapade som sagt en ny kategori NotD som står för Nails of the Day! Tyckte att det var så tråkigt att döpa den till naglar. lite B så att säga.. 
Vill ju verka proffisionell, då de bloggar som håller på med naglar får nagellack hemskickade!! Åh vilken dröm det hade varit!
Speciellt nu när jag fått upp ögonen för OPI. Underbara lack! dock går de ju på ca 150 kr styck! Vilket är en bra mellan skillnad på dependlacken jag köper för 25kr st... 
 
En iPhone bild till på mina naaaails! 
*Depends baslack
*Depends lack nr 41
*Depend toplack 
Och så nagelpärlor jag beställt från e bay för lääänge sedan.
 
Så, första nagellacks inlägget från er beautyQueen!
Kommentarer
Postat av: Olivia

Amen jösses vad snyggt - det får du lära mig när vi tar tag i våra hang outs!

2013-03-27 02:41:09
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: