MiROi

Yes, live uppdatering från Miroi house. 
Har sett mitt cv bli till film på en cool hemsida. Ingen tog det direkt på stort allvar och min profilbild blev en koala. Det gjorde att jag bröt ut i ett högljudt fnitter när filmen började lida mot sitt slut och de spådde framtiden för företaget i en spåkula och en koala tittade tillbaka på dem. Hehe..
 
Jag har för övrigt skaffat mig ett gäng. Känns skönt att veta att jag har mina homies ifall världen skulle gå under. JAg ingår i ett gäng. På rasterna står de ute och röker och jag blir lite passiv. Men luft är ett måste vare sig den innehåller cigarett rök eller icke.
NU kom det in en som jobar här.
- Här arbetas det flitigt!!
 
Jag sitter rätt långt bak och ser att ingen av de 6 datorerna jag ser har cv papper uppe. utan det är istället sims ( you go girl!!) och så spel.
Hon blir alltså grundlurad.
 
Åh nu hörde jag de ljuva MSN ljudet. Någon har fått meddelande!
MSn är ju så 2008!!!!
 
Men det ser ut att vara en av mina homies så jag dömmer inte......
 
Den 27 måste vi åka till Värnamo. Yes MÅSTE det är obligatoriskt! Om inte så får ni inte era 142 kr den dagen! 
Oh no.. AF ordnar buss.
 
Men så räddade homie 1 mig och de andra homiesarna genom att säga att jag kör BIL! 
YES
Homie 1 är en kille. Sen är vi tre tjejer. Eller 4. den ena är inte här idag. 
Lyllos honom....
Tyvärr är jag upptagen, eller tyvärr är fel ord. jag tycker inte det är tyvärr jag är glad och...
Äh jag tänker bara skriva upptagen i pannan så han fattar vinken!!
 
NI kanske förstår att jag kallar dem homies för att jag inte kan deras namn? 
Så är det.
ENTE!
JAg tror jag kan dem, men för deras egen säkerhet printar jag dem inte här.
 
fridalindasandramikael
 
igår fick jag hela klassen att skratta, även läraren.
Hon berättade att vi fick sluta vid 12. MEN om man ville fick man sitta kvar här till 16.
Givetvis kunde glappfia här inte hålla sig och utropar 
YEEEEEEEES 
högt och tydligt. 
Och Ingen kunde gå miste på vem det vart som yttrat sig så jag stält mig upp på stolen med armarna i luften
 
 
Förstår ni att det jag skriver i kursiv stil inte är sant?
Det är lögn, eller jag hade önskat att det var så för att situationen hade varit roligare.
Igentligen hade jag kunnat skriva en blogg i helt kursiv. 
Det hade varit roligt.
Men kanske inte för alla. HeHe.
 
Samtidigt som jag är live här följer jag även gud på twitter som uppdaterar om påve valet, 
"Kommittén har enats om tre kandidater nu. Steg 2 är att kolla så att ingen av dem avlidit av ålder under natten"
 
Underbart!
 
NU verkar vi sluta. 25 minuter tidigare!
Gillar denna kursen!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: