Make a change!

Okej!
Om det är det ni vill så! Räcker det inte med bloggdesignen? Vill ni ändra om huset också!!
Okej då!

Hehe, igår drog jag och jp om antenn sladden, fantastiskt team work!
Så igår åt vi rådjurs sadel med rödvinssås i vårt nya tv rum! Resten av nedervåningen såg ut som ett bombnedslag, men det smakade gott ändå!
Det ska upp en tavla till i tv rummet för att dölja lite hål som tidigare ägare gjort....
Är lite i valet och kvalet om vart vårt matrums möblemang ska stå, fick en helt annan idé som jag tror blir bättre om nu mamma vill släppa till lite med hennes möbler... ;)

John, gjorde i morse innan han gav sig ut för att prova hans nya såg, mig lycklig så han lovade mig en tur till ikea i eftermiddag för att färdigställa lite saker.
Happy happy

Har hittat en matta på Ikeas hemsida som inte får mig att spy, och om man skulle tappa något på den inte försvinner i allt ludd. För endast 199 kr och den är så stor att den täcker allt och mer som ska täckas!
Nu återstår det ju dock att se om den finns på plats.

Jag har köpt fler böcker på bokrean. Har tre st till som jag gärna vill ha, alla ligger på 99. Men jag tänker mig att de kommer sänka åtminstone en gång till innan den tar slut. Vill inte riktigt ge 300 kr för dem, även om jag vet att bara Atlas boken själv kostarn så mycket i vanliga fall!

En bok som jag redan plöjt nig igenom är Lasse Anrells Sportgrodor.
Jag läste högt ur den på vägen hem för john. Svårt att säga om han uppskattade det... Men han fnissade till ett par gånger.
Under varje citat står det vem som sagt det och när och så har herr Anrell kommenterat det.
Jag fastnade just för ett. Försökte läsa det högt för john men det kom bara ut små astmatiska läten. Och jag fick ta om det typ 100 gånger.
Proffsboxaren Tommy Morrison sa följande i en intervju.
" jag tänker börja boxas igen så fort jag är frisk från min HIV. Jag räknar med att det tar åtta månader"
Under har Lasse skrivit
" hjärnskadorna tar något längre tid, lycka till Tommy! "

Hur kul!??
Jag skrattar i alla fall...

Jag har också hittat mitt drömhus, på Öland för ynka 3 och en halv mille...
Det tror ja jag har tjänat ihop till jul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Angående bilden...... Det vet jag! Det kallas arvsanlag!! :)

2013-03-07 16:57:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: