Hola!

Idag ska ni få ta del av lite större events som jag fått vara med om de senaste veckorna!!
Först är det Ellas dop och sedan Viktors student!
Två så fina high lights!
 
Söndag kväll innebär först en timme med ljuva NCIS och sedan efter det Poirot, getbra kväll!
och så gött att få slappa i soffan efter en lång dag!
 
Satt ju som sagt knappast med rumpan på stolen och spelade ointressant när de frågade om några ville jobba extra denna söndagen. Utan istället stod jag mittt framför näsan på den med näven i vädret.
-välj miiiig!!!!
-någon?!
-JAAAAAAAAAAAAAg!!
-ingen??
-Halllåååååå!
-Hanna?
-Ja?
-kan du?
-vaddå?
-Jobba??
-när?
-söndag!
-ehh.. åkej'rå....
kvart över nio till kvart över sex .. många samtal och en rolig dag!
 
okej här kommer picsen!
Först Ellas dop då!
Hela familjen, med huvudpersonen och såklart världens bästa moster i form av gudmor!
två!
 
En liten trött tjej! Och så mina kakor!
 
en liten tårta made by mormor her self
ella hänger på mammas axel!
 
Och nu då vidare till Student!
Viktors student! Bästa student!
Skaran 6 började med att dekorera åket!
så vackert sååå!
favorit femma!
Glad student och stipendiumtagare!
Bästaste lillebrodern min blev bäst i klassen, med bäst betyg i fordonsämnena och godast omdömme från de olika praktikplatserna! 
Virran med sin Mikaela!
Okej! En bild till på guldtian! Du har varit så Duktig!
Klasskompisar!
det var en del people som ville kolla in studenterna från Furulundskolan.
Furulunds fordonsprograms avgångsklass år 2013!
I eller under (??) stundetbågen!
mingel!
skålande!
tårta även denna gång gjord av Mormor!!
 
 
Enjoy.
Och trevlig vecka till er alla!
Jag påbörjar min sista vecka med utbildning!! Spännande!
 
God Natt!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: