Grön onsdag!

Hej på er!
Nu ska ni få se på något!
Grön onsdag, älskar det!  Dels för att jag nu MÅSTE vara med i det varje vecka och det då innebär att jag MÅSTE köpa massa nya gröna lack för jag har nog bara 4! LYCKAN!
 
Det är Karin som anordnar detta, så kolla in hennes blogg för fler gröna lackisar!
Ni ska få se mitt nya favorit lack.
Ett Loreal lack, nr 612 Green Couture.

Tre lager krävdes på vissa naglar för att få det täckande. Men det var verkligen TOP!!
Nu har jag haft lacket på mig ett par dagar när bilden togs, men glansen formulan ALLT var super!
Och detta är ett av de lacken jag lägger i höst samlingen! en samling med mustiga lack i grönt, orange, lila och rött och andra härliga höst färger!

Nu ska jag sätta på min telefon och börja serva kunderna!
I morgon åker vi till London!!
Kaaaattsssching!
 
Kommentarer
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Phew jag hittade dig! Du hade inte lämnat en korrekt bloggadress!
Det här var jättefint! Välkommen till grön onsdag! =)

2013-07-17 22:30:08
URL: http://vackerunderbar.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: