everybody's workin for the weekend!

 

Tjenare, ledig lördag för er jobbig lördag för mig. Rätt skönt då John flytt länet han drog mig till....

Liseberg var KUL uppskjutet gav mig mest kill i magen medans Balder stod för mest vind i ansiktet. Älskar Balder!!!

När vi efter cirkus en och en halv timme fått liv i bil jäveln som nu inte har en liten plats ens i mitt hjärta... Var påväg flöt det på!

Vi åkte karuseller spelade spel och blev blöta i kållerado.

Efter allt åkande tog vi oss in till avenyn och åt lite på hard rock café. Åhhh de burgarna!

Bilen rullade in på 2051 vid cirkus halv ett och jag som hade sovmorgon la mig fint på kudden, mamma kom med frukost dagen efter och tog med sig piff och puff hem för denna gången!

Ikväll spelar damerna sin andra em match, mot Finland! Jag ska se den i Lindhult med kille som sällskap, det ska bli trevligt! Grillat och glass står på schemat!

På tal om  Finland, hade en finska i örat innan, jag svarade På svenska men hon vägrade inse läget med gränser och snattrade på, på finska.... Va? Sa jag tre gånger innan jag på engelska förklarade vart hon under ringa för att prata finska, hon fortsatte prata och tillsist la ja på.

 

Bad luck!

 Tvingade pojkarna till en tradition för mig, Fast de tyckte nog alla att det var rätt så kul! Piff och puff var nöjda med sina vapen! John också... ;)
Nöjda killar efter att ha åkt Balder! :)
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: