Albin 11

I går fyllde en fin lite krbat 11 år. och jag ha varit stora syster till 2 stycken i 11 år. Alltså boss.
 
Jag tog mig en göttig sovmorgon eftersom lördagen tagit på krafterna! Jag Joppe och krille kebab drog till havet och glassade! Såg Mjällby och Öster ta varsitt poäng, och för fridens skull var det nog bäst! efter det åt vi gott på Hanö hus och sedan blev det en lång viltrunda hem! hel lyckad dag mitt i solen, som färgat mina axlar och lill näsan!
 
Efter sovmorgonen bekämpade vi en orm som tagit sig in till vårt hus och när väl Christer livräddat oss vart det fridens liljor igen. Jag och John gick ett varv på Hököns marknad innan vi drog vidare i Saaben mot HEMMA!
 
Så lite pic till er nu!
albin som är en av de mest godhjärtade personer jag vet visade oss sin nya vän.
En liten highland cattle kalv som ett gäng polacker hittade i ån. Lilla livet har förmodligen trillat i då balansen inte riktigt 100, eller 50 eller tjaa.. 15% Lukten har då försvunnit och naturen har haft sin gång och moren har gått vidare. Men lill kalven som beräknas vara 2-3 dagar har inte haft en lät start på livet.
Albin ägnar därför sin tid åt honom, matar honom med flaska och kelar.
 
lite fika innan gästerna kommer.
finaste huset,
dags för lite bad!
killar i poooolen
födelsedagskillen!
Tar en bit tårta!
Jordgubbstårta, och Albin.
emil kom med en Traktor.
Lite killar med en fotboll!
En lungt målvakt..
 
Lyckospark!
 
 
 
kramkalas i kamp om bollen!
Emil.
 
Nu ska jag snart bege mig iväg på nya äventyr!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: