Sälen

2013 inleds på bästa vis med en vecka i Sälen som vanligt. I år är det extra TOP känsla då favoriten är med!
Favoriten är john för er som inte simmar bra som hajen, och hajar läget.

halv 6 i lördags morse hängde de på dörren, pip och gnäll och mamma och Peter. Och vi fick snällt inta mittensätet där vi genast bredde ut oss i en varsin hörna.
vi bröt traditioner då ett hotel intogs för frukost istället för MC. Har jag sagt att jag inte gillar att bryta traditioner??

jag gjorde dock som förra året, mådde dåligt, sov och kunde sedan knappt äta något på MC som i lindvallen intogs till lunch, traditions enligt!!!

Första kvällen var fin, att äntligen få dela den sängen med någon, sov inte så bra. Men det vägde fete upp!!!!

första åket var ljuvligt!!!!!!!!!!!!
Ny pistade backar och -20. När man sedan kom upp på den soliga vindstilla toppen och Trysil lyste i sin glans i fjärran var dagen gjord!
och vi åkte hem.... Nä skojar bara.

På kvällen tog jag JP och glinen bilen till lindvallen igen, glinen körde...
där hoppade vi i bassängerna på experium och flöt runt i någon timme.

Erik har redan bjudit på ett flertal skratt. Utan att veta om det förstås.

Först under frukosten på hotellet. Jag och JP sitter vid bordet tillsammans med honom.
E: träffades ni i Sälen?
H: nej, vi träffades på midsommar.
E: var det då ni blev kära??
Jag och JP flinar lite och Erik frågar genast lite nonchalant :
Oj blev det för starka ord för er??

Andra är till john på badet.
I den ena vattenrutschbanan tappade Erik all fart och john kom i kapp i en sväng och han inte dela på benen utan åkte rakt in i Erik.
Man väntar med att åka tills det är grönt ljus och man åker i en tunnel med olika ljus så ibland ser man ingenting.
John försäkrade sig om att Erik var ok eftersom det blev en kraftig smäll men Erik verkade inte ha tagit någon större skada. Men JP blev ändå lite påverkad och detta ser väl erik så när de står i kön nästa gång säger Erik 8 år:
- trotts den tragiska incidenten tidigare så behöver du inte tänka på det mer, jag mår bra. Det var inte dit fel!

Hur söt får man bli??

Nu följer tre bilder

Erik och P första dagen på topresturangen lyktan. E den lilla masken pallar inte trycket.
Jag JP och Erik i soffan första kvällen
Och Erik och JP i våffelstugan

Over and out fellas

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjejen den killen charmar ihjäl kommer dö lycklig...!

2013-01-16 22:38:27
URL: http://flikkanfrida.blogg.se
Postat av: Linnea

Hahahahahaha!
Alltså bilden på Erik och John! Hur jävla skön får man va??? Haha! <3<3

2013-02-18 23:08:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: