So far...

Åh bra dag! Har tvättat tre tvättar, STOR handlat, bokat 4 eller 5 böcker, kan inte komma ihåg hur många exakt! På bokrean på maxi! OCH lärt mig göra två nya flätor som kommer göra mitt här fabulöst i sommar!! Åh heja mig!

I mellan detta har jag ätit upp resterna i chipsskålarna sedan helgen Och skaffat mig gymkort! For free! Yay ekonomin och min plånbok ler åt mitt val. A huset, HÄR kommer jag!
Älskar att JAG som sambo får förmåner från ikea för att John jobbar där! Hur bra?!?
Idag har det förresten snackats en del om att de nu har hittat hästkött i köttbullarna. Jaha... 2012 existerade inte ens hästen då var det frukt hit och frukt dit. Nu är det häst i allt!

Liksom varför skulle det vara värre att äta häst kött än gris eller ko? Nej det är inte ok att inte skriva ut det för folk har rätt att veta vad man stoppar i sig. Men det känns som om det vore så jävla stort för att folk rider på den och de är husdjur. Men det kan väl en ko eller gris också vara? Det är ju inte ridhästar som äts!
Jag stöttar givetvis inte att de trycker i kött, av vilket slag som helst (!!) som är full pumpat av mediciner och annat farligt trams.
Så mitt expert utlåtande är nu finito.

Jag ska krypa upp för trappan och lägga mig så jag ser fantastico ut imorgon på min arbetsintervju!!
Jag har privat chaufför i morgon. Vi sticker tidigt i Volvon, vi två vi bägge. Kommer bli najs. Och ifall nu intervjun skulle gå åt pipan har jag ju i alla fall trevligt sällskap!
Intervjun kommer inte gå åt pipan. Förutsatt att de inte sabbar sig då ofc.
Jag har ju min fina statistik att luta mig mot. 6 intervjuer och 6 jobb till mig.
Fast jag ska vara ödmjuk också. Jag hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt vänta tills i morgon och se vad som händer!

God natt

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: