Mutad?

Okej okej okej okej.
3 saker!
1. Olivia. Det glädjer mig att du vågade! Imponerad!! Applåd till dig.
2.Ni andra ska också ha tack.
Och nu till er som inte kommenterade, ni vet om att jag kan se hur många som varit inne på min blogg va?? Exakta antalet faktiskt. OCH sid visningar också. Och det verkar som om jag har någon stalker. Det känns skönt.
Faktiskt är det så att besöksstatestiken låg rätt så mycket högre än antalet kommentarer. Så busted!!!
3. Rätt så många har röstat på 1............. Till Fridas glädje men inte min. Hallå!!! Förstår ni vilken pina hon varit!!! Varför vill ni göra så mot mig? Har hon mutat er?? Slagit er? What!!! Nej?
Jag tycker själv att bilden ser överjävlig ut. Ja just det överjävlig. Å andra sidan har jag Alltid haft svårt för bilder på mig själv. Tex. Skolfoton årskurs 6 individuella kort blev kanot bra på mig. Men det är också det enda av 13 möjliga. According to me.
Jag kan visst stå i spegeln och tycka jag ser fin ut och ibland till och med vacker! Men på kort är det något som händer. Något går fel, något Blir fel. Vad har jag inte kommit på. Trodde ny kamera skulle lösa det. Men njaaa. Förbättring? Helt klart, på en del.... Men jag får väl öva :)

Trotts min brist i fotogenetik så vill alla ändå ha mig!! Ahhh JoBbiGt!
Folk ringer och vill ha mig här och där.
Tisdag är det arbetsintervju i Ljungby. Blomsterflicka.
Och nästa tisdag igen ska jag charma artärerna ur folket på ikea. Yes! Min första intervju på ikea är bokad!
Kaaaaaatjing!

God dag med sådana bra nyheter!
För övrig fyller min morfar år idag! Tyvärr har inte ipaden hunnit med i svängarna och fixat bilder, men i morgon kanske jag bjuder på en och annan från kvällens kalas, som vart deluxe!

Nu några bilder som fått mig att le lite under veckan so far.
Kondom reklamen. Hehe, john fnissade sig under stolen när han såg den. Lite flash back från min London tid. Då jag minns att det gick en rätt så "vågad" reklam på tv för samma company. Och den gick även på biograferna. Konstigt att Sverige som ändå är relativt lång fram i mycket är så långt bak där. Pryda svenskar??

Samt lite kreativitet!! Älskar att vara kreativ och människan som kom på detta hade jag säkert gillat!

Okej, förmodligen hade jag inte det.....

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: