Må väl

Igår var det cl kväll. Men jag tyckte vi behövde gosa till det lite och fixade därför med en lite spakväll. En Liten provisoriskt sådan.

Baljan till fotbadet kanske inte rymde två av Johns 46 perfekt, och det provisoriska borde till grönsakerna rymde kanske inte också dippen. Men skönt var det.

Ansiktsmaskerna gjorde dock sitt och de var balsam för själen. Mmm!
Fotbadet och massagen satt också som de skulle.

Ikväll ska jag göra egna pommes. Japp. Jag har köpt tre bakpotatisar som ska bli pommes. Har hittat recept som ska hjälpa mig lite på vägen.
Istället för att lägga 11 kronor på en påse färdiga pommes som jag vanligtvis njuter Utav.
Till råga på allt har jag köpt en annan sås. Rödvin sås. Ska tydligen också passa bra till kyckling som är huvudnumret i rätten. Japp ni läste rätt. Jag har får offra min bearnaisesås också!!
Ahh vart är världen på väg?
Jäkla john och hans Jag orkar inte med mer halvfabrikat!!!
Äh snick snack!

Igår hände en annan sak också. Min telefon ville också njuta av spa kvällen och tog sig ett dopp i min fotbalja.
Jag som inte är rädd för vatten räddade den givetvis snabbt och gjorde ett försök till mun mot mun.
Drog av den kläderna och så insåg jag att den redan levde.
Inte en skråma eller tecken på död!
Hallelujah ! Så bra!

Nu lite pics från gårdagen som jag roade mig med! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: