Bilder!

Åh lyckans morgon! Äntligen kom lilla rutan från kameran upp på datorskärmen och bilderna kunde forsätta strömmas från kamera till dator!
En liten stor sten som trilla bort från axlarna SKÖNt!
 
En annan sak som hänt som nästan fick mig att fälla en tår i provhytten, jag köpte en skjorta på MQ på Emporia med Anna.
En skjorta som jag suktat efter ett tag och som av en händelse va den nu nedsatt från 600 till 179!!
Lycka! Som blev total lycka när jag insåg att storlek 38 satt som handen i handsken på mig, MIG!! 38! Det har jag inte kunnat ha sedan well, i dont know.
Å ja, jag vet att jag inte äter så hälsosamt som man skulle kunna. MEN! Nu är det inte lilla magen som varit i vägen ut två saker lite högre upp som total strejkat när det gällt kläder för min del. Mother fuckers. Gillar inte dem.
Men de sitter där och gör så att storlekar som 38 som alltid borde sitta fint på mig. inte alls sitter.
Men denna skjorta gjorde och Hallelujah för det!!
 
I helgen var jag på 25 års fest. x2! beat it!
Nej, det kan ni inte.
Det var ett succé party och när väl sedan kiosken rullade in tog det fart på riktigt!
Här har ni el kiosko, med allt från Fanta till delicato bollar!
Väl inne på arenan, mötte vi celebrities från hela fotbollsvärlden!
Alexi lalas i egen hög person!
Dennis ?
Och
Alexi lalas?
 
Nu följer lite bilder från annat roligt som ni inte fått se då kamera sladden som bekant inte varit med!
Fjällen gänget!
Strike!
Lysande träd!
Love is in the air!
Och nu lite Julius dop bilder!
Gudmor och gudson!
Storasyster tar hand om lillebror!
Prästen visar upp min strumpa och jag ba what the?
Lite musik :)
Gruppbild.
Lite älg bredvid vägarna i Bråthult city.
 
Yes, det var det!
Enjoy!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att få se lite av dopklänningen som Eva berättade om. Annorlunda och väldigt vacker! MM

2013-02-12 10:48:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: