Jul vakan

Igår satt jag och john i jaktstugAn och vakade på gris.
Vi åkte dit lite tidigare än vi brukar för att hinna mysa till det lite.
Grisarna brukar inte komma förrens efter 10 så vi hade gott om tid.
Vi tände lite ljus och spelade två omgångar sänka skepp och tre omgångar skitgubbe, och mumsade på en matador mix, för mig är det verkligen kalas då! 

Sedan satte sig john vid fönstret för att hålla koll och jag la mig i sängen och läste lite. Efter en stund la sig john bakom mig och jag hann knappt läsa två sidor förrens hans snarkade djupt.

Så jag la mig på golvet och övade på egopix. Samt läste lite till!

John vaknade till sedan ( med lite hjälp av mig) och så somnade jag i sängen och han tittade efter grisarna som inte ville närvara vid vår sammankomst. Så vid halv tolv begav vi oss hemåt.

Året gran mäter 2.40 i höjd och är igår klädd i rött och lite guld. Den är rasande elegant! 
Vickan lekte tjuv och polis med john. John är tjuven i fängelset och V är en mycket sträng polis! 
 
Ikväll ska vi till Lindhult och äta julskinka, jag är så galet sugen på det!
I morgon ska jag och john äta frukost tillsammans för första gången sedan älgjakten ( notera att då satt vi bara i samma rum och åt) 
Tjohoo

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: