Torsdag!

Hej hörrni!
Ledsen för mitt bortfall, jag har helt enkelt prioriterat annat! Hehe

Anyway, livet ser just nu ganska ljust ut JP mitt lilla hjärta sitter på tåget hem från flygplatsen nu och landar i min famn om 45 minuter SHARP!!!
Åhh trodde mitt hjärta skulle explodera när jag hörde sherwood melodin plinga igång på telefonen!!! Sms är visserligen en bra grej men de verkar jobba dygnet runt på fiender resorna... Bara att vänja sig i guess.
Var därför och tjatade lite på en arbetsgivare idag.
Anställ mig skrek jag och slog näven i disken....

I måndags tog ju kollektivtrafiken till Olofström där jag hjälpte Mariestad korven att hitta rätt till maxi innan mamma kom och hämtade mig i le limon,

På tisdag morgon tog sedan jag och moren oss till Malmö för lite spenderande av pengar.
- laktosanfall storlek large som så fint skänktes till mig var det en toppen dag i mor och dotter spirit!

I går träffade jag sedan en sådan efterlängtad Smuch !! Åh så fint att få krama henne igen!!!!

Lill-hjärnan är nu på annat håll så måste dra!!!
Ni får lite humor också.
Läskig bild.... Får mig att skratta och kissa på mig av rädsla samtidigt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: