Så ni vet!

Lördag kväll och huset är fullt av people, jag är ensam tjej so far. Hoppas på bättring!!
premier leauge är igång igen, och United smällde till med 4-1 mot swansea! Gr8!
 
igår var det min dag! Jag delar den med Madonna och evana lynch ( Harry Potter skådespelare) men de bor ju på annan ort så jag känner att det är ok!
jag älskar att fylla år! Älskar uppmärksamheten! Rakt igenom!!! Llllllllove it!
 
för ovanlighetens skull stod det inte året på tårtan som sedvanligt gjordes av mormorGinco. 
Istället stod det Hanna oslagbar
Gulligt tyckte jag men undrade om hon tyckte jag blivit för gammal för att skriva ut siffrorna. Men så fick jag reda på att det var kortspel! I kort, poker (?) så är man oslagbar om man har just 21 heja mormor! 
 
Jag jobbade bara till kvart i ett då jag valde att ta ut lite komp de sista timmarn så jag kunde förbereda mig på att motta lite kärlek från mina gäster! När jag slutat mötte jag upp JP för lunch innan jag begav mig hemåt för att baka det sista och göra mina snittar. Allt blev kollosalt gott! Bra Hanna! 
 
 
mina fina gäster kom sedan med fina paket till mig och john mitt hjärtas fröjd och glädje tog ton IGEN på kvällen för att hylla mig i taket! åååh, denna fina fina kille. Jag har sådan tur att den jag helst av allt vill vara med vill vara med mig också! Lycka!
john sjöng ju för mig på morgonen också!  jag har inte fått vakna upp till skönsång sedan jag fyllde 18! När jag fyllde 19 bodde jag i London , mormor var ju visserligen på besök då, men jag hanN gå upp och klä på mig innan hon kom och sjöng. Och så fyller jag ju år den dagen då det för första gången på året blir lovligt att skjuta rådjurs bockar.... Och JP tog ju sin jaktlicens förra året så när jag fyllde 20 fick jag sjunga för mig själv då JP satt på pass.
 
men i år stod han över det! Han har ju ett jobb att sköta nu och så satt han på pass dag och ska göra så i morgon också! Han sjöng så fint för mig och när han var färdig fick jag öppna det stora paketet som han omsorgsfullt slagit in i en filt, en filt vi hade sedan innan ska jag tillägga ;) 
i paketet var det en super fin fotoskrivare, som kommer spara mig många slantar. Och en skrivare är jäkligt bra att ha!
nu ska ni få en fin bild på Victoria som också förgyllde min dag igår med sin närvaro. Klänningen har jag köpt till henne då jag inte kunde stå ut med att den inte fanns i min storlek och jag bara var tvungen att se den på någon!!
Vårt lilla guld!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: