It's a bling-a-ling!

God morgon hörrni! Det är måndag igen och jag inleder min sista sommarjobb vecka på IKEA!
jag bjuder er idag på ett blått lack lack. Hehe...
idag från H&M. Something blue. Och som rubriken lyder så blingade jag till det på ringfingret med lite bling från 

Ciaté

Var faktiskt inte så svårt att få bort allt glitter som jag trodde det skulle vara, och det är ju alltid positivt!!!
 
på resterande naglar har jag givetvis ett lager av SV.
 
FörresteN så fick jag en glims av opi s julkollektion. Jag dör så många snygga lack! Herre min Gud!
 
men först kommer nu san francisco kollektionen och där är nog ett och annat lack som får Joina min samling! 
 
Kolla in hos Tove på nailme för fler sköna blåa lack!
Kommentarer
Postat av: Tove

Snyggt! Jag gillar blinget och lacket går minsann inte av för hackor det heller..

2013-08-20 08:00:14
URL: http://nailme.blogg.se
Postat av: Sannas Naglar

Åååh va fint! Gillar både glittret och det blåa lacket :)

2013-08-20 11:27:22
URL: http://www.sannasnaglar.blogspot.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: