Hobby

Jag har hittat en utbildning av intresse, och inte mest för att man endast läser måndagar 9-16 i åtta veckor innan man är legitimerad, utan för att den innehåller precis allt jag vill att den ska innehålla. Efter 8 veckors ihärdigt pluggande blir man sedan färdig nagelterapeut. kort-kursen kostar 19.500 kr från mitt konto som inte riktigt sett så mycket pengar på ett tag... Detta gör det hela knepigt. I avgiften ligger då allt material som en del elektriska grejer som man sedan  får behålla, bra initiativ skolan!!!
ockej, nu har jag informerat er. Vill ni ha mitt konto nummer för att supportrar min hobby kan ni väll slå mig en pling!
 
Här är min frukost i tisdags. Kaffet till höger som jag druckit otaliga gånger ville inte vara min vän och gav min mage en omgång, samt mina byxor som i vanlig ordning ska sitta något löst....
men baglen med lax på var fanastiskt god!!
 
Mamma slog sedan tyvärr inte något PB på Gudrun Sjödén... Jag satt mest på en stol under timmen som passerade och gnällde,  kollar ni noga ser ni också mig på bilden, aningens förstörd...
Påvägen hem slog jag följe med en favorit, en som garanterat inte ger mig uppblåst mage! Think God! 
Vanlig eftermiddag hemma, genomgång av skoldagen samt arbetsdagen. Prick-Anna gör Peter sällskap on the ground! Peter som förövrigt är den större skuggan till vänster i bild.
Äpplen i trädet i trädgården!
 
 
View från flaggstången.
Jag letade soffa tillsammans med min Smuch och hennes jeppelo.  Denna soffan fick inte många poäng, dåligt för nacken hävdade hon..
Kag hittade denna pinnen, 700 riksdaler gick den på men många jackor hade fått plats! 
John kom hem från sin första arbetstsresa igår, från utlandet vill han att jag tillägger. Han var minsan i Jönköping för ett tag sedan  samt Lönsboda... 
Anyway, Budapest samt ett ställe till, och med sig hem fick han snyggingen ovanför! 
Behövde jag säga att det blev ett halleluja moment i köttfärssås?
Ett annat fint moment var förra helgen , då sjöng jag med Kalle Moraeus och Orsas spelemän! 
Bilden är från repet. Vi var awesome, de var awesome och publiken var awesome. Stående ovationer!
Whoop whoop!
Den här bilden fick Smuch som lite plåster på såren då hon hittade en i silver i soffaffären för 600 kr.
Den här representerar min gymnasietid.
Och den här är bara skön,
Igår fyllde juleljuset år. 1, att någon som är så liten är så stor. I helgen blir det kalas. Men jag och JP rastade cyklarna igår och tog en sväng inom. Julius roade sig som bäst med att läsa tidningen. En bit i munnen sög lite På den, såg min vädjande blick och stoppade så in samma väl sugna bit i min mun. Smaskens sa jag, innan han tog tillbaka den!
 
Lite äldre bild, men min finaste bild!
 
nu ska jag måla naglarna! J'adore Dior.
 
p.s
På jaktmässan införskaffade jag min lite kläder. Känner mig ruskigt snygg!
Jag och kalle!!!!!!
d.s 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

För Guds skull sluta med det där om naglarna och satsa på något vettigt. Med din sociala sida kan du väl göra gott både här och där. Den summan pengar som någon försöker lura till sej, jag hoppas verkligen att inte någon vettig människa sponsrar till detta.
Så återvänd till verkligheten och gör något vettigt, varför inte lära bakning från grunden.
Allt gott MM

2013-08-30 22:36:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: