14/8

 
Snart har halva augusti också gått! Vart tar tiden vägen egentligen?
hösten är på G och det glädjer mig faktiskt! jag gillar hösten.
( i höst kommer ni kunna läsa hur jag gnäller om att det är -10 inomhus och jag längtar efter värme...) 
 
idag är det grön onsdag hos Karin, kolla in där för mer gröna nails! 
efter att ha provat make up stores hololack, blev jag lite såld på dem, och gladde mig när jag hittade depends motsvarighet. 
Jag har ett agua fix under och sedan depends holographic nr, 2035. Förövrigt tycker jag det är GALET tråkigt att depend inte döper sina lack....
 
ett top lager med SV och naglarna glänser. Men jag är inte vidare nöjd med lacket it self.
det är så ljust, i flaskan är det lite grönare...
Ett riktigt Fis-lack om ni frågar mig! Tråkigt! 
Även om holo effekten fortfarande är fin så syns den inte så väl när det är så ljust.
synd!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Väldigt fin nyans! Synd att du inte fick uppleva holon ordentligt. Testa att ha ett mörkare grönt under?

2013-08-14 21:48:23
URL: http://www.vackerunderbar.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: