Yatzy

Min nya last. Och allt är Hannas fel. Bara så ni vet....
 
idag är det söndag i bråthult city, må så vara hos er också. Kan ju vara måndag eller kanske lördag för er som inte riktigt  hänger med i min speed!!!
 
min röst är idag lite seg, av den enkla anledningen att stämbanden vibrerade varmt igår, hela tiden!!!!
inget ovanligt i det heller egentligen, men tonläget må ha varit något högre än vanligt.
jag hade igår en riktig kanonkväll! En sådan kväll som gör att man bara längtar till sommaren och nästa gång man får umgås tillsammans!
 
vi var ett grymt gäng. Brukar vi vara men igår var verkligen alla med. Sorry, en saknades en johannesson uteblev på order av läkare. Han hade ändå en representant i form av Jenny! 
 
Kvällen inleddes som så att grabbsen skötte grillningen och spelade krocket i afton solen, allt under uppsyn av oss girly girls som satt i solstolarna och hade deT GOTT!
 
efter grillat och annat gotte hämtade sedan en taxi oss och när vi kom till Grand var han så trött på vår skönsång ( släng han i pisserännan, när vi vunnit matchen! ) att han la fötterna på bromsen och kastade ut oss rakt in på dansgolvet där vi sedan levde jävlar tills 3 am söndag morning! 
 
Träffade ett styck Frida också i köööön.  Hon försökte få ner en tequila i mig, men jag bet av. Tviiii
 
En del har hört mig viska, så ni får också en viskning... Det var bättre än Granada! Say whaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!?
mmm....
 
 
Här en pix på oss girls! 
Jenny,Sandra,Anna,Hanna,Hanna!
 
fråm the båttåm offff maj hart. It was a lovely Evening!
 
pickar ni miN engelska? Gör inte det.
jag hat en ny kompis, hon heter Elly och är från orange, Australien. 
Hon är fääb.
hade en trevlig, get togehter med henne i lördags. Lite secondhand. Shopping och lunch.
 
förövrigt har jag lite tid åt mycket, team sportia tar hela mina veckodagar och  sedan brukar jag inte vara pigg på så mycket annat efter det. 
 
Snart ska jag göra mig ready för möte med vif! Det blir ett kalas möte,
 
först ska jag nog se om jag kan ha min balklänning.... Wish me luck!
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: