Just give me a reason!

AAAHHHH Bästa låten! Pink och min favorit duude från FUN sjunger ihop och givetvis kan det inte bli annat än KANON!
den går ungefär hela tiden på radion så ni har säkert hört den, om inte annat bör ni söka upp den!
 
Anyway! Helgen har också varit kanon. Piff och puff/ pip och Gnäll / skrik och panik Albin och Erik har varit här lördag till söndag.
 Fredagen spenderade jag och JP alldeles själva i soffan, med fläskfilé och beasås. Det var amazing!
 
Lördag kom sedan bröderna grus, Albin var med John, Chrille och Ante och klyvde ved. Klyvde klöv? Vad heter det?
I alla fall var han där, och arbetade som en riktig man. Mitt lilla hjärta. 
 
JAg och Erik tog saaben och drog till Älmhult. Där Legobutiken fick sig en visit och Ikea!
Där hade vi en del djupa konversationer. Oj så jag njöt av dem!
På kvällen blev det sedan Tacos och Mr. Bean.
 
Idag söndag har vi varit på Albins innebandy avslutning!!
Jag tycker fortfarande att bandy är döö trist, men vad gör man inte för lillebror!!!!!
John var med och spelade i vuxenlaget. Som bestod av föräldrarna till de andra barnen, och en liten skit som sprang mellan benen på de andra. Barnen vann till slut och John skylde inte helt oväntat på dommaren ;) 
Nää. han skojade bara.
JP på avbytarbänken!
Oscar och Rasmus.
Rasmus.
Filip med sin medalj, glad och nöjd efter sin match mot de vuxna!
John och Oscar strechar.... Jp kom inte längr ner och Oscar gav upp och föll ihop.. Vem som är smidigast hade juryn ( jag och Jimmy) svårt att avgöra!
Axel påväg mot mål, med JP i hasorna!
Och såhär glad blev han efter att ha gjort de avgörande målet och slutsignalen ljudit!
Och här favorit kvarteten!
Igen!
 
Efter matchen så blev det en runda på Eko där lite färg inhandlades, dels till vårt nya lilla bord som jag ska måla om lite!
Och efter det blidde det körv hos mamma och P.
 
Och sedan... sedan! Dagens höjdpunkt!
Jag har fått träffa min nykläckta kusin!
Yesbox hey ho!
Den 10 April kom hon till världen. Lägg märke till HON.
It's a GIRL! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
yes yes yes yes yes!
 
Efter att ha levt med 6 pojkkusiner ( plus tre bröder!!)  har jag änteligen fått henne! 
Känns så fint att en knippe guld TILL ska få ta plats på släktträdet. och att det denna gången är en liten girly girl gör mig inget.
Hade givevis varit guld om det varit en kille också! Missa mig inte där. Men ni förstår vart jag vill komma!
 
Namnet är väl inte 100 ännu, snarare 95 % men jag känner för att retas, så ni får vänta tills det är 110% alltså 15 kvar för er... hehe
Kolla så fin hon är! Och så liten! såååå liten!
Åh lilla guldet!
 
Edwin, som blivit storebror, visar stolt upp Flickan som han kallar henne. Flickan flickan flickan, sa han och klappade på henne!
 
Nu ska jag krypa mot sängen, ny arbetsdag imorgon!
Fullt ös medvetslös!
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Tänk vad livet har att ge, man kan bli både mormor och farmor. Det är lycka det. MM

2013-04-15 22:41:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: