In pain!

God morgon!
sitter i skrivande stund på café derese. Och avnjuter en räkbaguett! Inte med någon vidare smidighet dock då det råkar göra ont så fort jag blinkar. Eller okej, ansiktet är nog det enda stället jag inte har ont i... Ryggen är värst.
vi spelade badminton igår, jag JP hans bägge fastrar far och så nästan alla deras barn och barnbarn.
gud så roligt det var!  Birgitta hade hyrt multihallen, vilket är en stor idrottshall som är tillgängliga för ikea arbetare, vilket alla är eller har varit! Om jag inte tar fel.
jag och Maggan har talats ( aaaah nös nyss och det var pure pain!!!,) vid om att försöka spela kanske en gång i veckan, eftersom man får lite umgänge, träning och så är det kul!
 
ni får gärna skratta åt min träningsvärk. Men att gå ut hårt i två timmar när man inte har gjort något som är vidare ansträngande på mer än ett halvår tar ut sin rätt.
 
Pch det går inte att inte ta ut sig, mer tävlingsinriktad familj får man leta efter. Och dagens snyggaste djupdykning gjorde Chrille! Love that guy! Så snyggt dyk som avslutades med en fin rullning!  En klar tia från Tony ervinger!
Ni kan få glädja er åt att jag, eller inte jag så mycket men lite! Har fixat praktikplats! Jag ska nu vara på team sportia på dagarna.
jag har ju då fått jobb, men det börjar inte förarens veckan 21. Så fram tills dess ville de att jag skulle fortsätta att sitte här ( miroi house nu..) och söka jobb.
HELL no! Skrek jag och stormade ut!
 
när jag då kom idag släppte jag bomben och sa att jag tänker gå dit vi 10 och börja! Medesertör det gick icke!!!
det är en massa papper som måste fyllas i.
 
jag och Mikael ska ha dubbelbegravning, vi har bestämt oss för att självdö.....
 
Mäste sätte ett gärn i röven på dem nu så något händer! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: