Fredag!

God fredag everyhopa!
Jag sitter i skrivande stund och väntar på le dinner. Det vankas rödvins marinerad älgfilé kroketter, halloumi ( stavning?) ost inrullad i bacon och broccoli. Och som grädde på moset bearnaisesås!!! Åh denna Guda gåva!!!!

Det vattnas lite i munnen när jag skriver det...
JP är likadan. När han pratar om mat börjar han läspa lite och så ser man att han gör det för han har hela munnen fylld av saliv. Lilla raringen.

Jag ska berätta lite mer om honom, mitt finaste lilla hjärta. Åh han är så fin... Den jävla skitstövlen!
Hehe..

Jag stod nyss i köket och pratade med honom genom fönster, när jag vänder mig om för stränga och fixa andra saker ropar han.
- pullan! Du glömde nått!!
Jag stannar och vänder mig om. Så är han tyst, ett tag.
- farten

Och så fnittrar han precis som en tjej

Girly girl!

Nu ska jag göra sås!
Adios!

Kommentarer
Postat av: Alla kan sy

Jag hittade hit via en kommentar du lämnat på en annan blogg om kakfat. Visst är det en bra idé! Själv har jag också testat att göra med färdiga kakfatsstativ, och har även sådana stativ till salu på min blogg för den som är intresserad. http://allakansy.blogspot.se/2012/09/alla-kan-goratillverka-egna-kakfat.html
Vill man prova även en sådan variant, kostar dem jag har hemma 60 kr/st inklusive porto inom Sverige.

2013-04-28 22:50:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: