Mörkt

Det här med jakten visar sig inte ha så mycket fördelar för mig.
 
Gick hem från jaktstugan som inte ligger så långt bort i mörker, och hela tiden var jag rädd att en älg skulle komma utspringande och döda mig. Japp ni läste rätt, D Ö D A mig.
Jag tror  inte att alla älgar är som de i Björnbröder. Coola, ni vet...
 
Igår var det också premiär för Granada!!
Idag har det varit liite segt, ni har ju säkert varit med om det allihopa.
Det började med fotboll, och jag skrek öronhängena av mig, när de inte gjorde som jag ville.
Efter det förfest med halva laget och en del andra riktigt fina typer. Och kvällen blev en riktig succé !!
 
Jag och Anna bannana bandana! 
 
Ja, kort och gott har helgen varit bättre än en brons medalj. Faktiskt bättre än silver också. Och sådana helger kanske inte är standard, men det gör mig inte så mycket. för det hade nog blivit jobbigt!! och då blir jag jobbig, och john får det jobbigt, och alla andra får det jobbigt osv. ni hänger med.
jobbigt, jobbigare jobbigast
 
Nu ska jag tända alla lampor, låsa överallt och gå upp till min, vad som nu verkar onödigt stora säng och sova!
 
*TjingTjing*
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: