Hubba Bubba

Det finns en del jag vill skriva, jag vill bli 14 igen och dum och kunna skriva allt jag tänker på och absolut tänka på allt annat än konsekvenserna av det jag skrev.
Varför kommer det bara konsekvenser av att vara vuxen, och varför i helvete går det inte att njuta av det man har som är så kollosalt underbart att man undrar vad i hela världen man gjorde för att förtjäna det!?!?! 
 
Okej nu har jag ju redan whinat och ni har alla fattat att jag är depp, och jag tänker skriva av mig.
 
Jag är så ensam
 
Förstår ni hur pissigt jobbigt det är att se det printat?
Jag vet att en del av er fryner åt mig nu. Jag är inte ensam.
Jo, jag är ensam i grupp.
Och det är jävligt jobbigt för en sådan attention whore som jag.
 
okej nu har jag fått säga det.
 
Ni ska nu få se ett par bilder från när vi var på  första matchen för Öster på deras nya arena!
Enjoy!
Bollen är precis vid målvaktens huvud, och den glider.....
in i mål!
 
*TjingTjing*
 
Kommentarer
Postat av: Tilda

Tack & Kram! :)

2012-09-17 23:56:57
URL: http://tiildaastaahl.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: