Åhh kniiiiip

Armar uppåt sträck...
Ikväll ska jag på gympa, inte långt hemifrån och första gången är gratis.
Jag ska inte skriva om mina tankar om det ännu, det kan ju vara så att mina förhågor är osanna. let's hope so!
 
Just nu sitter jag så skönt och väntar på min mat, maten som ska fylla min mage och göra det ruggit jobbigt för mig att hoppa hit och dit senare. 
kocken John lagar Hasselbacks potatis med rådjurs sadel. Ja, jag vet att ni nu blir avundsjuka, det bör ni bli. För jag tror inte ni förstår hur gott det luktar. 
För att göra det lättare så kan jag meddela att mina händer är fuktiga, från dreglet på tangenterna.....
Så då fick ni en fin lite kvälls fantasi också, hows that make you feel?? ;D
 
Fick reda på idag att det är studiedag i morgon också vilket betyder att lång dag blir liten dag, med bara lunch som ska skötas, fast det är ju mitt på dagen så jag e ju ändå uppbokad.
 
 
NU! ska jag äta, det kommer bli så jäääkla underbart!
 
Feel it!
 
Jag hoppar vidare..
 
*TjingTjing*
 
 
Kommentarer
Postat av: Olivia

Hanna, du som vet så mycket... hur går man till väga för att få en google translate bar på sin blogg? Och hur i hela fridens namn får man sådana coola hörlurar som du har till iPhonen, du vet det där med pärlor och grejer som du la upp på instagram? Nu har detta ju inget med inlägget att göra, men tänkte passa på att fråga ändå :D

2012-09-19 23:16:44
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: