solsidan...

Det är igång igen... 
John sprang nyss ett äre varv, och sa till mig. Lär dig älska det Hanna.
 

Har spenderat dagen på Väla i helsingborg med mitt finaste djur, BAMBIE!
Åh vad mitt hjärta blir mjukt när jag är med henne!!
Fick i födelsedags present ett presentkort som endast gick att dra i kortmaskinerna på V v v v äla.
Och jag drog det, samtidigt drog jag också en bit papper under näsan och fixade en fin autograf till min lilla MM.
 
Tror jag kommer åka i toppen av barnbarnen nu! ! Heja mig!
 
I lördags hade jag en hel dag för huvudet! Oj oj om jag var trött när jag kom hem!
Gick upp tidigt och befann mig i V- city vid 8 för gemensam transport till Växjö folkhögskola. Riktigt fint ställe som bjöd på fantastisk svampsås och fin slottsutsikt.
Uppdraget för dagen var att öva på sång!! Vi sjöng så det stod härliga till, och övade på teknik, att gapa rätt och att inte gapa rätt.
 
Sedan blev det turen hem och Ryd för att se Pee-wee's sista match.
förlorade med 2-0 mot ett lag som inte imponerade tillräckligt på mig för att vinna serien.
De jublades, och jag tänket fula tankar. 
Kan I-N-T-E glädjas åt andra. Går inte. Förresten kan bara mitt hjärta heja på ett gul-svart lag. MAIF!
Ja och elfsborg också just nu.
Vill så gärna att Snders Svensson ska få vinna guld, den lille söte!
 
Min dag idag, gjordes av killen på Pressbyrån som hälsade med ett glatt Tjingeling! Och bjöd på härlig dialekt!
heja fler sådana personer inom servicen!
 
*TjingTjing*
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallo igen, ja nu har jag läst om presenten, får se om man kan tyda den. Men du behöver inte anstränga dej så, du är ju redan nr ett. MM

2012-10-09 15:46:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: